I nattens mulm og mørke

Alm. Sex • 16-05-2007
Skrevet af: CLAY von BLACK
Jeg er togfører på et sovevognstog. Toget udgår fra København, men jeg overtager først vagten i Odense. Det er en ny ordning man har indført indenfor DSB, så man sparer overnatninger. Det gjorde man ofte også da jeg kørte helt igennem fra København til Frederikshavn - men det var ikke helt efter reglementet, derfor får I heller ikke mit navn.
Mange af passagererne kom i god tid, og gik ombord i toget så snart det var kørt ind til perronen - de ville gerne være udhvilede til morgendagen. Jeg billetterede dem ved indstigningen, så de ikke blev forstyrret af kontrol senere. De fleste var forretningsmænd, der forenede hvile og transport - men det er ikke om disse jeg vil fortælle. Næh, det var de enlige damer! Den første jeg mindes var en mørkhåret ca. 35 årig kvinde i elegant spadseredragt og stiletter under de lange slanke ben. Hun spurgte om der var servering i toget? Dette måtte jeg beklage, men jeg havde lidt drikkevarer og sandwich, så...
Hun bad mig kigge ind med en øl og en sandwich, før Storebælt! Næppe var vi startet fra København før jeg gik til hendes kupe med det bestilte. Da jeg bankede på, råbte hun "kom ind" og jeg åbnede og trådte indenfor i den mørke kupe. Men næppe havde jeg lukket døren bag mig før lyset blev tændt - og jeg så hende! Hun var stadig flot og elegant - men hun havde ikke en trævl på sin slanke marmorhvide krop.

Og endnu en historie fra Clay von Blacks righoldige repertoire.
Jeg er togfører på et sovevognstog. Toget udgår fra København, men jeg overtager først vagten i Odense. Det er en ny ordning man har indført indenfor DSB, så man sparer overnatninger. Det gjorde man ofte også da jeg kørte helt igennem fra København til Frederikshavn - men det var ikke helt efter reglementet, derfor får I heller ikke mit navn.
Mange af passagererne kom i god tid, og gik ombord i toget så snart det var kørt ind til perronen - de ville gerne være udhvilede til morgendagen. Jeg billetterede dem ved indstigningen, så de ikke blev forstyrret af kontrol senere. De fleste var forretningsmænd, der forenede hvile og transport - men det er ikke om disse jeg vil fortælle. Næh, det var de enlige damer! Den første jeg mindes var en mørkhåret ca. 35 årig kvinde i elegant spadseredragt og stiletter under de lange slanke ben. Hun spurgte om der var servering i toget? Dette måtte jeg beklage, men jeg havde lidt drikkevarer og sandwich, så...
Hun bad mig kigge ind med en øl og en sandwich, før Storebælt! Næppe var vi startet fra København før jeg gik til hendes kupe med det bestilte. Da jeg bankede på, råbte hun "kom ind" og jeg åbnede og trådte indenfor i den mørke kupe. Men næppe havde jeg lukket døren bag mig før lyset blev tændt - og jeg så hende! Hun var stadig flot og elegant - men hun havde ikke en trævl på sin slanke marmorhvide krop. Brysterne struttede håndfuldstore og de nøddebrune brystvorter stod spidse frem, og neden den flade mave bredte et krus af mørke hår sig om en lysten fisse. Jeg mærkede straks en rumsteren i bukserne. Pikken var frisk, hvis jeg var!
- Æh, øh...
- Frisk til en bolletur, togmand? spurgte hun uden dikkedarer. - Jeg er skrupliderlig!
- Jeg...
- Hvis du er hurtig kan vi lige nå det inden Roskilde. Hvordan vil du ha" mig? forsatte hun sikker på at jeg var disponibel.
- Jeg ved ikke rigtig - jeg...
- Du kan få det som du vil - bare det bliver med kondom, lille togmand, afviste hun mere snakken udenom og hoppede ned på gulvet foran mig. Hendes ferme fingre havde åbnet min lynlås før jeg nåede at stille bakken fra mig. Hendes hånd var blød, men kontant. Det var ikke første gang hun "svenskede" en pik. Jeg vidste jeg var på afveje. En togfører skal sidde i sin tjenestekupe, når han ikke er ude at klippe billetter - det siger reglementet! Men man havde glemt en vigtig ting, da man lavede disse regler, nemlig servicesiden! Nu vil nogen måske brokke sig, og sige at bolle damer er fornøjelse og ikke service! Jeg vil til hver en tid kalde det service, for jeg bollede damerne, hvad enten de er unge eller halvgamle, pæne eller mindre pæne! Hvis det ikke er service, hvad er så service? Jeg boller dem ikke udelukkende for min fornøjelses skyld - jeg gør det også for at de skal tage sovevogn næste gang de skal ud at rejse. Jeg gør det i firmaets interesse! Ja, jeg burde vel egentlig have lønforhøjelse for særlige ydelser - men jeg gør nok klogest i at holde tand for tunge, hvis jeg ikke en dag vil stå med en fyreseddel i hånden.
Men nu tilbage til første gang. Hvad hun hed? Helt ærligt, det husker jeg ikke længere - jeg har været togfører i 12 år - de sidste 10 på sovevognstogene. Jeg har høvlet adskillige snese damer på de øde stræk mellem to stationer i nattens mulm og mørke. Men husker jeg ikke kvindens navn, så husker jeg så meget desto bedre behandlingen hun gav min pik. Da hun var færdig med hånden gav hun mig en saftig mundlir, før hun gav fyren "regnfrakke" på. Jeg tog hende på husmandsfacon - og hun nåede hele to orgasmer, før jeg selv kom, og så ellers måtte springe i bukserne for toget havde pludselig sat farten ned. Vi var i Roskilde. Jeg fik ikke tid før Storebælt, og da vi skramlede ombord på færgen tog jeg prøvende i hendes dør - den var låset! Hun havde fået det hun ønskede. Hun fulgte med helt til Frederikshavn, og da hun stod af sendte hun mig et skævt smil og sagde, at betaling for øl og sandwich lå på bakken i kupeen. Der lå 100 kroner.
Jeg har ikke mødt hende siden. Jeg ved ikke om det er fordi jeg arbejder på de forkerte dage, eller hun nu tager flyver eller bil, når hun skal til det jydske - men jeg har mødt mange andre. Og jeg har ikke eneste dag fortrudt at jeg blev togfører på nattoget. Men skulle du føle dig fristet, så kan du godt spare dig - der er ansættelsestop ved statsbanerne.

Om denne historie


5.76 / 10

score

no rating denne måned

25

stemmer ialt

0 denne måned

6.253

visninger ialt

13 denne måned

Kommentarer og stemmer


mimimi11 skrev den 14-09-2019:

"www.322sex.com"